Werken bij het Restauratiefonds

Wij houden van monumenten. Daarom werken wij keihard om monumenten springlevend te houden. Dat doen wij niet alleen met onze financieringen, maar ook met onze kennis, passie, ervaring en invloed. Zo bereiken wij meer dan je denkt. 

Wij zijn een kleine organisatie, maar wel met een flinke impact. Daarin werken wij professioneel samen, met oog voor elkaar. Natuurlijk werken wij in een monumentaal pand, maar wel met alle moderne voorzieningen. En vergeet daarbij niet de meer dan prima arbeidsvoorwaarden. 

WIJ ZOEKEN EEN servicedesk medewerker 

die altijd tot een dienstverlenende oplossing komt 

 

Locatie:  Amersfoort 
Contract: 40 uur  

Dit ga je doen

Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijns servicedesk en ondersteun je het voltallige IT team wanneer dat nodig is. Als servicedesk medewerker zorg je voor de planning en coördinatie van de inzet van het team IT & Services voor de bezetting van de servicedesk. Je lost de binnengekomen tickets zelf op, zet het ticket intern uit of bij een leverancier. Ook zorg je ervoor dat standaard wijzigingen worden opgepakt en naar tevredenheid worden opgeleverd. Het zal een enkele keer voorkomen dat er ook gevraagd wordt om te ondersteunen bij een niet-standaard wijziging. 

Daarnaast ben je als servicedesk medewerker verantwoordelijk voor de coördinatie van operationele ITIL processen voor interne klanten en leveranciers. Je signaleert structurele problemen om ongeplande onderbrekingen van de afgesproken IT & Services dienstverlening, zoals vastgelegd in de Service Level Agreements en procedures  te voorkomen. Verder zorg je ervoor dat de servicemanager op tijd en over de juiste informatie beschikt, zodat hij de service gesprekken kan voeren.  

Dit ben jij

Je bent enthousiast en klantgericht. Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook (projectmatig) samenwerken. Je rondt werkzaamheden graag van A tot Z af en houdt daarbij goed het overzicht. Je bent resultaatgericht, proactief en accuraat. Ook weet je altijd wel een oplossing te vinden.  

Verder heb je: 

  • 2-3 jaar werkervaring in een dienstverlenende functie; 
  • MBO+ werk en denkniveau met een opleiding in een dienstverlenend beroep zoals horeca, onderwijs en/of IT; 
  • kennis van en ervaring met het opbouwen en onderhouden van relatienetwerken; 

en ben je: 

  • sociaal intelligent en heb je goede communicatieve vaardigheden, gericht op het opbouwen van relaties; 
  • servicegericht, dienstbaar en iemand die plezier beleeft aan het geven van  een juiste en volledige dienstverlening. 

Dit bieden wij

Wij zijn een ondernemende organisatie. Daarom krijg je veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Onze collega’s zijn echte professionals en toch gaan wij informeel met elkaar om. En onze arbeidsvoorwaarden met aandacht voor je werk-privé balans zijn echt goed. Wij zien diversiteit van onze medewerkers als kracht, wij zijn daarom benieuwd naar wie jíj bent en hoe jij kunt bijdragen aan onze missie ‘springlevende monumenten’.  

Wil jij hier werken?

In een organisatie waar professionaliteit en aandacht voor elkaar samen gaan? Neem dan contact met ons op of kijk op onze website www.restauratiefonds.nl. Bel voor vragen met Barbara Blom (teamleider IT & Services) via 06 40 288 207. Het kennismakingsgesprek is altijd online, voor een tweede gesprek nodigen wij je graag uit op kantoor.  

Meteen solliciteren? Stuur dan je motivatie en cv vóór 21 mei 2021 naar werken@restauratiefonds.nl. Als we de ideale collega eerder vinden dan sluiten we de vacature. Als het nodig is laten we de vacature langer openstaan. 

Door te solliciteren ga je akkoord met onze privacy verklaring. Je vindt deze op onze website.