Werken bij het Restauratiefonds

Wij houden van monumenten. Daarom werken wij keihard om monumenten springlevend te houden. Dat doen wij niet alleen met onze financieringen, maar ook met onze kennis, passie, ervaring en invloed. Zo bereiken wij meer dan je denkt.

Wij zijn een kleine organisatie, wel met een flinke impact. Daarin werken wij professioneel samen, met oog voor elkaar. Natuurlijk werken wij in een monumentaal pand, maar wel met alle moderne voorzieningen. En vergeet daarbij niet de prima arbeidsvoorwaarden.

WIJ ZOEKEN EEN LEIDINGGEVENDE VAN HET TEAM FINANCIERINGEN

met een hart voor het financieren van monumenten.


Locatie:  Amersfoort
Contract: 32- 40 uur

Dit ga je doen

Je bent een gedreven people manager van ruim 13 medewerkers . Samen met je team zorg je voor een optimale dienstverlening aan onze klanten. Je zorgt voor het maximaal presteren van het team. Met je positief ingestelde persoonlijkheid ben je in staat snel complexe vraagstukken, processen en krachtenvelden te doorgronden en oplossingen te bedenken. Je weet je als geen ander te verplaatsen in de wensen en behoeftes van klanten. Je bent met jouw kennis en ervaring in staat om complexe financieringsconstructies te bespreken met je collega’s en met de aanvragers. Kwaliteit en goede doorlooptijd van financieringsaanvragen gaan hand in hand.

Je bent een vraagbaak voor je eigen team, maar ook voor de collega’s van de andere afdelingen. Je bent lid van de Krediet Commissie en hebt veel interactie met onze MT-leden. Vanaf januari 2020 werken wij met andere IT-systemen. Deze technische innovatie is voor jou vanzelfsprekend en een mooie aanleiding om processen te vernieuwen, te optimaliseren en logisch in te richten.

Dit ben jij

Je bent enthousiast en klantgericht. Je hebt ruime relevante ervaring in de wereld van zakelijke en particuliere kredietverlening én je hebt leidinggevende ervaring. Je kunt goed zelfstandig werken en houdt het team aangesloten. Je rondt werkzaamheden graag van A tot Z af en houdt daarbij goed het overzicht.  Onze kernwaarden Persoonlijk, Verantwoordelijk en Wendbaar passen bij jou.

Je bent een energieke leidinggevende die gericht is op het neerzetten van resultaten in samenwerking met anderen. Samenwerken is voor jou de sleutel tot succes en je vindt het belangrijk om veelvuldig met je team te overleggen voor het vinden van de optimale financieringsvorm. Toegevoegde waarde lever je door een persoonlijke benadering met een oplossingsgerichte werkwijze, vanzelfsprekend binnen onze doelstelling ‘springlevende monumenten’ en het kredietbeleid, in een markt die ‘in beweging is’. Kortom: een uitdagende functie!

Verder heb je:

  • Een afgeronde HBO opleiding in financieel economische richting;
  • 7 tot 10 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Relevante opleidingen op het gebied van zakelijke kredietverlening en bij voorkeur ook ervaring met bijzonder beheerdossiers.
  • Uitgebreide Wft-kennis: minimaal Wft Hypothecair Krediet
  • Uitgebreide kennis over ontwikkelingen in de financiële sector
  • Leidinggevende ervaring

Dit bieden wij

Wij zijn een ondernemende organisatie. Daarom krijg je veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Onze collega’s zijn echte professionals en wij gaan informeel met elkaar om. Onze arbeidsvoorwaarden met aandacht voor je werk-privé balans zijn goed.

Wil jij hier werken?

In een organisatie waar professionaliteit en aandacht voor elkaar samen gaan? Neem dan contact met ons op. Bel voor vragen met Janka Ebbens, HR adviseur, via 088 – 253 9125. Meteen solliciteren? Stuur dan je motivatie en cv vóór 15 december 2019 naar werken@restauratiefonds.nl. De vacature wordt eerder gesloten als wij de nieuwe collega eerder gevonden hebben. De vacature zal dan van de website gehaald worden. 

Als je solliciteert ga je akkoord met onze privacy verklaring. Deze vind je op de site van het Restauratiefonds.