Medewerkers

Bij het Restauratiefonds werken mensen met een hart voor monumenten. Met 50 collega’s ondersteunen wij monumenteigenaren met de financiering van hun plannen met hun monument en overheden bij de uitvoering van monumentenbeleid.   

  • Voorlichting & Financiering
    Uw eerste aanspreekpunt voor alle vragen over uw monument en uw financiële mogelijkheden. Ook zorgen de medewerkers voor de goede afhandeling van uw financieringsaanvraag. 
    088 - 253 90 20 of info@restauratiefonds.nl 
  • Binnendienst
    Team Beheer verzorgt het beheer van uw lening en incasseert de verschuldigde bedragen.
    Zij zijn bereikbaar op 088 - 253 90 50.
    Team Financieren en Subsidies maakt de notariële akten op en betaalt uw declaraties uit.
    Zij zijn bereikbaar op 088 - 253 90 40.
    Beide teams zijn ook te bereiken via binnendienst@restauratiefonds.nl 
  • Strategie & Ontwikkeling
    Bent u als ambtenaar bij een gemeente of provincie betrokken bij monumentenbeleid? Dan kunt u met uw vragen bij Strategie & Ontwikkeling terecht.
    088 - 253 90 70 of info@restauratiefonds.nl
  • Marketing & Communicatie
    Heeft u vragen over publicaties van het Restauratiefonds? Of heeft u een mediaverzoek? Neemt u dan contact op met Marketing & Communicatie.
    088 - 253 90 60 of communicatie@restauratiefonds.nl 
  • Directie
    De directeur van het Restauratiefonds is Kees-Jan Dosker. U kunt hem bereiken via zijn secretaresse: Angeline Heideman 088 253 90 99

De raad van toezicht en het bestuur van het Restauratiefonds

De raad van toezicht heeft als taak om toezicht te houden op het beleid van het bestuur en de algemene gang van zaken van de stichting. Het bestuur is verantwoordelijk voor het besturen van het Nationaal Restauratiefonds.

Raad van toezicht

De raad van toezicht bestaat uit de volgende leden:
Willemijn Maas - voorzitter
John Jorritsma
Ton van der Veldt
Marga Kool
Arno Brok
Marieke van Schijndel MBA
Mirjam  Nouwen 

Bestuur

Het bestuur van het Restauratiefonds bestaat uit:
Kees-Jan Dosker

Heeft u een vraag?

U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 08:00 en 17:30 uur. 

088 253 90 00

Duurzaamheid

Ons nieuwe kantoor in Amersfoort is energiezuinig en duurzaam van opzet. Dit geldt zowel voor het gebouw, een gemeentelijk monument, als voor de gebruikte materialen voor kantoormeubilair, lampen, vloerbedekking etc. Daarnaast promoten wij actief het gebruik van de fiets en het OV voor onze medewerkers en bezoekers. Zo is station Amersfoort op minder dan 10 minuten loopafstand van ons nieuwe kantoor.  

Lees meer over de duurzaamheid van ons pand op deze website van Triodos Vastgoed, de eigenaar van Utrechtseweg 12.