Daar wil je werken als medewerker klantcontact & support

Wij houden van monumenten. Daarom werken wij keihard om monumenten springlevend te houden. Dat doen wij niet alleen met onze financieringen, maar ook met onze kennis, passie, ervaring en invloed. Zo bereiken wij meer dan je denkt. Wij zijn een kleine organisatie, maar wel met een flinke impact. Daarin werken wij professioneel samen, met oog voor elkaar. Natuurlijk werken wij in een monumentaal pand, maar wel met alle moderne voorzieningen. En vergeet daarbij niet de meer dan prima arbeidsvoorwaarden.

WIJ ZOEKEN EEN MEDEWERKER KLANTCONTACT & SUPPORT

met een vriendelijk, empathisch en servicegericht karakter

Locatie:  Amersfoort
Contract: 24-40 uur

Dit ga je doen

Je bent het eerste contact als (potentiële) klanten ons bellen. Soms kan je de klant zelf helpen, maar meestal verbind je een beller door naar de juiste collega. Ook behandel jij inkomende mail, die je soms zelf afhandelt, maar dikwijls doorstuurt naar een collega. Daarnaast ondersteun je het team Beheer en het team Financieringen in de uitvoering van een aantal administratieve taken. Je maakt onderdeel uit van het team Beheer met 15 professionals die zich enthousiast inzetten om onze klanten optimaal te bedienen. Wij doen dit in een open werksfeer waar humor en een persoonlijke noot gewaardeerd worden. 

Vacature medewerker Accounting

Dit ben jij

Je vindt het leuk om met uiteenlopende typen mensen om te gaan en bent communicatief vaardig. Je treedt anderen optimistisch, vrolijk en vriendelijk tegemoet. Je bent een oplossingsgerichte doorzetter die van aanpakken houdt en flexibel omgaat met veranderingen in prioriteiten en werkwijzen. Daarnaast kun je zowel goed in een team als zelfstandig werken.

 Verder heb je:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Affiniteit met administratie
  • Kennis van hypothecaire proces is een pré maar zeker niet noodzakelijk
  • Een prettige telefoonstem
  • Inlevingsvermogen in de situatie van de klant en je collega's
  • Goede kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal
  • Humor en passie voor je vak
     

 

Dit bieden wij

Wij zijn een ondernemende organisatie. Daarom krijg je veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Onze collega’s zijn echte professionals, maar wij gaan wel informeel met elkaar om. Je werkt minimaal drie dagen per week vanuit ons kantoor in Amersfoort. De overige dagen mag je vanuit huis werken. Ons kantoor is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Op loopafstand van het station en er stopt een bus voor de deur. Wij hechten sterk aan persoonlijke groei en bieden jou daarom ook goede opleidingsmogelijkheden en alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Het salaris bedraagt maximaal  €3.196 per maand, daarnaast krijg je bij ons onder meer een 13e maand en een Persoonlijk Keuzebudget van 12,5%. Het gaat om een functie van minimaal 24 uur per week. 

Wil jij hier werken?

Voor deze rol vragen we enige relevante werkervaring. Heb je al jaren ervaring of ben je pas net actief op de arbeidsmarkt? Wij nodigen iedereen uit om te solliciteren. Wij zien diversiteit van onze medewerkers als kracht, wij zijn daarom benieuwd naar wie jíj bent en hoe jij kunt bijdragen aan onze missie ‘springlevende monumenten’. Wil jij werken in een organisatie waar professionaliteit en aandacht voor elkaar samengaan? Neem dan contact met ons op. Bel voor vragen met Mirjam Lammertink, Manager Mens & Organisatie, via 06-19728395. Meteen solliciteren? Stuur dan je motivatie en cv naar werken@restauratiefonds.nl. Als je solliciteert ga je akkoord met onze privacy verklaring. Deze vind je op de site van het Restauratiefonds.

Margriet